Festivalinfo Mobile App
Als afstudeerproject heb ik voor Festivalinfo een mobiele app. ontwikkeld. Festivalinfo.nl is een website waar je alle informatie kan vinden over de festivals in Nederland en België, maar ook een aantal daarbuiten. Dit willen zijn graag uitbreiden naar de mobiele telefoon.
Om uniek te zijn en de app. meer te laten aanspreken, wil Festivalinfo het grote probleem oplossen met de huidige mobiele festival apps. Ieder festival heeft namelijk zijn eigen app. en Festivalinfo wil juist één app. aanbieden die alle grootte en een aantal kleine festivals bevat in Nederland en België.

De app. laat door de weeks het festival nieuws zien van Festivalinfo.nl en als er een festival bezig is, zal je hier extra informatie over ontvangen. Zo vind je er blokkenschema’s, artiest informatie, een twitter-feed, reisinformatie en een kaart van het festivalterrein.

Deze app. heb ik ontwikkeld door gebruik te maken van voornamelijk HTML5, PHP en MySQL. De app. is als web-app. gemaakt, dit betekend dat hij online te bekijken is. Door gebruik te maken van PhoneGap, is de app. ook beschikbaar gemaakt om te installeren op Android en iOS.

Hier is mijn scriptie als pdf te downloaden.
Windmolen Project Gemeente
In de gemeente Sluis (Zeeuws-Vlaanderen, Zeeland) willen ze een aantal windmolens plaatsen. Om te kijken hoe deze er in de omgeving zullen uitzien, heb ik foto's van de verschillende locaties gemaakt en hier op windmolens op ware grootte ingeplakt.

Crazy Kitchen
In het 2e jaar van de opleiding Mediatechnologie kreeg ik met 4 medestudenten de opdracht om een "Crazy Kitchen" te ontwerpen. Wij hebben gekozen om een horror keuken te maken. Deze keuken hebben wij met 3D Studio Max gemaakt. De volledige keuken is te bekijken in het filmpje aan de rechterkant. Hieronder is een screenshot te vinden die een overzicht geeft van de keuken.




Klik om te vergroten.
Awesome-O 3000
In het 2e jaar van de opleiding Mediatechnologie moest ik in 3D Studio Max een character maken. Daarnaast moesten we deze ook in het echt maken. Daarom heb ik ervoor gekozen om een robot te maken van karton. Hiernaast vind je een screenshot van de character in 3D Studio Max.